Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hbk:are köper nog sin bil i tyskland hur billigt som helst sen skriver de här och vill att vi som köpt i sverige och förlorat hur mycket pengar som helst skall förse de med svenska instböcker för att det kostar för mycket att köpa hos svenska handlare
Skitsnack kallar jag detta!!! Sådana kommentarer som gör att min HBK dekal aldrig kommer att sättas på!
Mvh Torbjörn
Som sagt dom verkar mycket bra Östgöta camping kanske inte bara när man är inom dörrarna innan man köpt, försök att serva en bil hos dom som du inte har köpt hos dom......Hej alla Goa vänner!
Jag tycker husbilslandet är klart bäst då dom bryr sig även efter fullgjort köp.
Med vänlig hälsning,.
Lennart
Ja har du rätt i , nu gällde det efterservicen som inte fungerade för min del. 2 fuktskador som inte blev täta, dekal som demonterades och aldrig kom dit, bodelsdörr som behövde bytas på grund av att den lossnat i ramen. Fick ett pris ink moms för detta jobb som senare fakturerades +moms. Dörren fick jag justera själv för att den skulle bli tät. Fyra veckors leveranstid som blev 6 månader osv. Och all utebliven feedback när man vill komma framåt. Försökte ordna ett möte med ägaren av Autohallen men även detta misslyckades. // Peter
Att köpa i Tyskland är ett måste för många. Själva har vi inte råd att lägga upp ytterligare 100'-150' för att få svensksålt. Detta gäller nog för många barnfamiljer (om man nu inte tjänar väldigt bra och kanske inte har villa och barn).
Peter