Pelle&Lena
HBK Medlem
Sv: Vilka kostnader ska man räkna in?
Vi hade oxå 3500kg bil innan uppvägning till 3850 kg exakt så skrev och är det klassisk blåögdhet då ska nog du kanske avstå att svara.
Och vad vet du vad jag hade i lastrummet och inne i husbilen, snarare du som är blåögd som en ist inbillar dig att 3500 kg bil räcker till 5 personer, har ni något överhuvudtaget med er något? Leta på vikttabell för husbil så ser du vart det bär iväg.
/Pelle
I så fall vill jag gärna veta vad du då kallar det du skrev i inlägget före?
För mig låter det som klassisk blåögdhet, lurad av säljaren utan att själv ha kollat upp att den verkliga lastvikten på bilen räcker för det man ska ha med sig. Men det var alltså ett medvetet val att välja en bil som inte gick att använda som du tänkt dig?
Vi hade oxå 3500kg bil innan uppvägning till 3850 kg exakt så skrev och är det klassisk blåögdhet då ska nog du kanske avstå att svara.
Och vad vet du vad jag hade i lastrummet och inne i husbilen, snarare du som är blåögd som en ist inbillar dig att 3500 kg bil räcker till 5 personer, har ni något överhuvudtaget med er något? Leta på vikttabell för husbil så ser du vart det bär iväg.
/Pelle
Senast ändrad: