P
perprott
Guest
Vi har köpt ett larm från Vikinglarm. Det verkar väldigt bra. Med både GSM och GPS. Kostar 3.995 kr. Återkommer när jag har installerat det.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Naturligtvis ska var och en köpa det larmet som man känner sig trygg och bekväm med, jag kände inte att jag kunde lita på det larmpaket som vi skaffat från Viking. Det var för mycket som kunde påverka larmets funktioner, tex datorer, mobilladdare och en hel del annat.
Larmet som vi nu har är monterat av fackmän och kopplat till en larmcentral där de kan se vilken/vilka enheter som utlöst och hur, därefter vidtas de åtgärder som behövs, vi har även ett trådlöst tyst överfallslarm och rökdetektorer som ingår i månadskostnaden för 199 kr, tycker det känns prisvärt.
Larmcentralen talar även om för oss när ett batteri behöver bytas.
//Tommy
Knarrevik!
På första citatet, kan jag svara att det var vad supporten sa på Vikinglarm när jag äntligen fick tag på dom, att om det var mycket elektronik i närheten av huvudenhet och även någon av deckarna så kunde detta störa ut den trådlösa kommunikationen mellan dom, och då registrerades det som ett larm.
//Tommy