• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vi har köpt våran första husbil

leif.o

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
5836
Medlemskap
2025
Sv: Vi har köpt våran första husbil

Hej

Grattis till er Husbil,Rapido är inget dåligt val.
Snygg o varm interiör i hela bilen har själv Rapido 7090DF kommer från Rapido776FF 2010,vi har inte haft några problem under 4 år med 776:an,men jag saknade en automatbil därav skaffade vi 7090DF sep 2013 fungerar den som den tidigare så blir vi väldigt nöjda,och efter första resan till Öland så är vi väldigt nöjda med bilen.

MVH Leif.O

leif.o

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
5836
Medlemskap
2025

Hej

Grattis till er Husbil,Rapido är inget dåligt val.
Snygg o varm interiör i hela bilen har själv Rapido 7090DF kommer från Rapido776FF 2010,vi har inte haft några problem under 4 år med 776:an,men jag saknade en automatbil därav skaffade vi 7090DF sep 2013 fungerar den som den tidigare så blir vi väldigt nöjda,och efter första resan till Öland så är vi väldigt nöjda med bilen.

MVH Leif.O

Mita o Stig

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1105
Medlemskap
2025

Grattis till husbil ,ni kommer inte att ångra er.Vi har haft en Rapido det är fina bilar

hansolo

HBK Medlem
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
14117
Medlemskap
2025

Även vi har köpt vår första husbil en Rapido 7066FF och får vår första veckan i april. Efter att ha gått runt på Elmia i tre dagar i höstas fastnade vi för denna Rapido. Så efter mässan åkte vi till Lindström i Bålsta och gjorde affär med Cilla. Vi var på Kista mässan i helgen som gick men tyckte inte mässan var så bra, vi sökte ju nu lite tillbehör vilket det inte fans så mycket av. De vi har pratat med som har Rapido verkar alla vara nöjda så vi hoppas på det samma
Lycka till med er nya fina Rapido

/thommy

Toppen