Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Tror jag ska testa med lite kemikaliebad innan jag köper nya, man vet aldrig, det kanske blir riktigt bra….Skulle det kunna gå att göra som med vägguttag och strömbrytare när man tapetserar/målar om, lägga dem i ett Klorinbad?
En gång borde inte skada...
Den var ny för mig. Klorin och plast. Ska testa på några gula uttagSkulle det kunna gå att göra som med vägguttag och strömbrytare när man tapetserar/målar om, lägga dem i ett Klorinbad?
Den var ny för mig. Klorin och plast. Ska testa på några gula uttag
Det kan vara olika plaster, vägguttag och strömbrytare är väl beprövat...Jag gissar att plasten blir spröd om den ligger i Klorin någon lägre tid?
Varför inte bara tvätta med förtunning eller Aceton och sedan lackera?
Eventuell matta ned med fint slippapper, stålull eller scotchbrite?
Jag gissar att plasten blir spröd om den ligger i Klorin någon lägre tid?
Varför inte bara tvätta med förtunning eller Aceton och sedan lackera?
Eventuell matta ned med fint slippapper, stålull eller scotchbrite?
Då får du vara himls snabb med din aceton trasa.... Så den inte fastnar i plasten som acetonen löser upp..
Bla... Har jag provat på gallert.... Därav mitt svar ; )Det beror på plasten, men man måste prova försiktigt på osynlig plats först.
Späder du klorinen eller kör du den som den är?Skulle det kunna gå att göra som med vägguttag och strömbrytare när man tapetserar/målar om, lägga dem i ett Klorinbad?
Det kan vara olika plaster, vägguttag och strömbrytare är väl beprövat...