F
F.d. 25109
Guest
Sv: vart tog oljan vägen?
Det är med olja som med många andra produkter: ett fåtal tillverkare som producerar åt ett antal säljföretag. En del tar väldigt bra betalt för sina varumärken andra lite mindre. Men produkten är densamma. Finns avhandlat i andra trådar om olja här på forumet,
Sök på Biltema Olja
.................. Beträffande oljebyten, kan det inte vara värt några kronor att få en kvalitetsolja? Det som referats tidigare är ju Biltemas oljor, är det kvalitet? Själv skulle jag inte låt Biltema smörja vare sig cykel eller häcksax.Jag sätter deras oljor i samma fack som verktyg med namn som "happy tool" och liknande, dessutom gör jag det med säkerhet. Allt som är billigt i Asien behöver inte vara bra. Skulle jag inte ha råd med ett riktigt oljbyte ett år, då ställer jag av och samlar......
Det är med olja som med många andra produkter: ett fåtal tillverkare som producerar åt ett antal säljföretag. En del tar väldigt bra betalt för sina varumärken andra lite mindre. Men produkten är densamma. Finns avhandlat i andra trådar om olja här på forumet,
Sök på Biltema Olja