• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vart åker Ni?

F

F.d. 297

Guest
Sv: Vart åker Ni?

hej jarmo
helt fantastisk, vi har også fulgt dig hele dagen:)
sikke en udsigt I har nu:wideeyed:
hvordan får man det til at fungere ?????
hilsen Marianne 788
Ja det blev långa mil denna helg fast vi inte visste det på fredags kvällen. När vi vaknade på lördag morgon i husbilen hemma utanför sovrumsfönstret drog upp gardinerna fy vilket väder hade lust att sova hela dagen. Men så blev det inte. Min morbror som är 81 år och bor ensam ute i skogen 1 mil utanför Valdermarsvik ringde o fråga om vi ville komma ner och hjälpa honom att få ordning på kanalerna på TV.n så vi åkte i regn dimma rusk men det gick bra både ner o hem. I dag gjorde vi en tur ner till Strängnäs. Vi hade kunnat åkt en vecka nu, det är ju så mysigt fast det är grinigt väder o surt men kommer snart bättre tider. Så får vi se nästa helg vart det bär iväg.

Anita o Risto i Täby:music-icon::music-icon:;);):music-icon::music-icon:

F

F.d. 3753

Guest

Vi gör ett gästspel hemma i lägenheten idag, kokar kålsoppa med frikadeller mm.
Kollar fisket i Baltak på nätet och det känns som om det kunde vara värt ett besök där under tisdag-onsdag-torsdag-fredag. Kanske blir det ett besök på Hökensåsområdet också, beror lite på vädret. Det skulle bli kallare i mitten av veckan men varmt igen till helgen.
På Hökensås hemsida kan man läsa att man inte får ligga med husbilen nattetid ute i naturvårdsområdet vilket är lite synd, man måste ta sig ner till campingen under natten.
Untitled Document

Harehn

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1743
Medlemskap
2025

Hej!
Jag och min man Håkan skall åka till Trosa och ställa oss i gästhamnen, gå ut och äta och inte göra så mycket. Vi åker på fredag eftermiddag. Gun och Håkan

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Oj vad roligt det låter med alla svar om helgens resor. Blir riktigt avundsjuk vi fick ju bara ha vår (1:a) husbil i några få veckor .för att sen ställa av den och lämna in den till firman för rep.av en stor vattenskada. Längtar efter våren då vi får tillbaka den och kan fortsätta utforska livet som husbilsägare.
Gunilla

F

F.d. 2774

Guest

Nu har vi landat till hemma på Vetlandavägen ett tag igen :yes:.
I helgen kommer barn o barnbarn på söndagmiddag, ett försenat farsdag-firande, och till veckan är det inplanerat diverse läkarbesök, så vi får se när vi sticker iväg igen :D
Ha en bra helg på er allihop!!

F

F.d. 2577

Guest

Vi ställer in för vintern imorgon. Ni som fortfarande är ute och rullar ha det så bra och ta det försiktigt på vägarna. Vi syns när vintertäcket dragit sig tillbaka.
Leffe

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

I skrivande stund står jag nedanför Bohus fästning alldeles vid Nordre älv. Regnet smattrar på taket, hundarna har ätit och själv har jag en Bowmore 12-årig till hands medan Annika är på tjejkalas.

Toppen