• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vart åker ni i Påsk?

Björn R

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
14101
Medlemskap
2026
Sv: Vart åker ni i Påsk?

Det blir Bua eller Marstrand. Någon annan som vill vara social? Undrar Björn o Lena

Stig

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
12151
Medlemskap
2025

Här i Halland har påsken starka traditioner och då är vi helst hemma, vilket vi också skall vara.

Volker&Titti

FD HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
5183
Medlemskap
2021

Hej. Ingenstans körkort indragen på grund av gula fläcken allt ska säljas drömmar är borta till exp.spanien på vinter mvh Volker:confused::(:(

F

F.d. 15549

Guest

Hejsan!

Årets första tripp går till Ullareds ställplats...

F

F.d. 53544

Guest

Vi är just nu i Borgholm med fin utsikt över Kalmar sund. Lite disigt, men i morgon spås det 11 grader och sol☺. Då ska vi njuta av gatumusik ute på stan. Påskdagen åker vi till Kastlösa på Påskyra. Öland är fantastiskt!
A-C och Rolf

alinkan

FD HBK Medlem
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
4865
Medlemskap
2021

Vi är just nu i Borgholm med fin utsikt över Kalmar sund. Lite disigt, men i morgon spås det 11 grader och sol☺. Då ska vi njuta av gatumusik ute på stan. Påskdagen åker vi till Kastlösa på Påskyra. Öland är fantastiskt!
A-C och Rolf

Testa köket i Kastlösa jag vet att jag blir rund av god mat.
Ha D bra på Ö:n "inkan"
solen och vindarnas ö

Volker&Titti

FD HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
5183
Medlemskap
2021

Till Carsten nej tyvärr frugan har migrän och ond i axeln kan inte köra långa sträcken ,det bli bus och flyg resor i stället men vi hade 10år roligt med husbilen nu ska säljas tack:(

Topaz

HBK Medlem
Kommun
Tranås
HBK-Nr
20987
Medlemskap
2027

Vi var i Bremen o hälsade på en vän. Kom dit på skärtorsdagen runt 14 tiden. Hade lite tur fanns 3 platser kvar (av 70). Fick en bra plats och kan verkligen rekommendera denna Ställplats. Ligger på en ö i kanalen men det går en liten färja över ca 200 m från ställplatsen sen 500 m in till centrum. Vi stannade 2 nätter o hade det jätte trevligt. Finns en del att titta på i Bremen, Becks bryggeri och statyn från dom tre musikanterna från br. Grimma saga bl.a. Stanna gärna till här om ni är i närheten, bra skötsel o ordning på detta ställe.

Stellplatz Bremen

Toppen