Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jo den personalen kan dra till med va som helst , jag ville ha en plats precis när man kommer in på campingen till vänster , dom svarar nej där får inga husbilar stå ,då frågar jag varför , efter mycket svamlande kommer en liten kille ur personalen fram och säger : Det beror på brandrisken , vad menar du frågar jag , efter ytterligare svammel så försvinner han tillbaka in i gömmorna. Man behöver ha torrt på fötterna innan man uttalar sig. Jag kommer inte att besvära den campingen mer med en husbil.Hehe, vi var nämligen till Ullared förra veckan och blev tillsagda av camping personal. Anledningen till att jag körde in bilen var 1.elstolpen satt för långt bort hade jag backat in så hade inte kabeln räckt. Eller haft typ 1 meter markis att veva ut till grannenstomt2.ville ha em-kvällssol. Nu spelade det inte så stor roll då vi ändå var på väg hem /Kari