• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Varbergsfästning artikel. Hallands Nyheter

kejo20

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Sv: Varbergsfästning artikel. Hallands Nyheter

Godmorgon vänner
Jag har sagt det förut och säger det igen, hjälp mig att påverka politiker och turistchef i Varberg, maila och klaga, jag har försökt på alla vis att påverka dessa träskallar, dom är helt oförstående till våra önskemål, det finns ju campingar.
Man blir bara så trött och förbannad.
Om ni orkar, skriv till dom är ni snälla.
Ha en fin dag.
MVH KEJO 20

Rusken

HBK Medlem
Kommun
Norge
HBK-Nr
4874
Medlemskap
2024

Vi besøkte som vanligt Varberg i påsken. Har i alle år som surfer bodd i, fra 80 tallet, min gamle "VW Rugbrød" se bilde fra varberg og min for denne 89 sesongen hvite rugbrød:

http://www.123hjemmeside.no/picture.aspx?id=14848256

Vi har som sagt i maange år gjestet varberg, surfet, spist på resturant, festet og drukket usannsynlige mengder øl i byen :) og alltid bodd på surfernes plass i tangkjørerveien, gratis.
Nå er dette desverre slutt og en stor mengde bobiler og kommunens turistbyrå/stug utleien har overtatt plassen og man må forhåndsanmelde seg og betale 100,- for å parkere der.

Festningen har vi prøvet en gang og makan til støy og oppførsel av byens ungdom er ikke opplevet noe annet sted i europa!

En epoke er over, trist men vi har mange veldig gode minner, men takk for oss Varberg....

Senast ändrad:
T

tompaline

Guest

Godmorning..Läste just din insändare i HN Sanddsammaren..
Bra att vi är fler i Varberg som är på o ifrågasätter o turistfrågor.
Jag tänker idag ta ett prat med en som jag vet sitter med i gatuförvaltningen
framförallt just det här om buslivet o nedskräpning.Ska bli intresant att höra
vilket svar jag får.......
mvh Tommy/tompaline

Toppen