F
F.d. 6238
Guest
Sv: var snöar det nu
Jag tog som vanligt med mig mina Stavar, men när jag kom ut så visade det sig att det hade blivit bakhalt. Jag kunde gå ett steg framåt men gled tillbaka och gick två steg tillbaka. Jag "tänkte" så här att om jag vänder mig om och går Baklänges, kanske att jag kan ta ett steg framåt. Men eftersom jag gick baklänges gick jag inget steg framåt.
Vet inte nu hur jag skall göra men jag "tänker" göra ett nytt försök imorgon och då hoppas jag att jag kan gå "ett steg tillbaka".
Det ända steg jag tänker ta idag är "att jag tar allt TILLBAKA".
Och det var ju ett steg.
M hälsar vi störs på skype! Häpp!
Hej på Er Kamrater där "nere" i Onsala. Jo, här uppe på Berget har vi haft flera bakslag idag. Bland det första var att jag inte kunde gå ut å kolla på H-bilen.Du har väl lika dant däruppe på berget Kurt? Hörde på radion att våren trädde in i mitten av febr. Det här är bara ett normalt bakslag. (ovanligt tidigt). Enligt metreologen skall det vara 7 bakslag under våren enligt gammal statistik. F.n vet om det blir snöskottning även på årsmötet. Nu hoppas vi på sol och värme till helgen och slipper så här häftiga "bakslag" mer i år!
Nu skall jag gå ut på kvällsrundan med kompisen Bonzo.
Kerstin hälsar / Sven-Åke
Jag tog som vanligt med mig mina Stavar, men när jag kom ut så visade det sig att det hade blivit bakhalt. Jag kunde gå ett steg framåt men gled tillbaka och gick två steg tillbaka. Jag "tänkte" så här att om jag vänder mig om och går Baklänges, kanske att jag kan ta ett steg framåt. Men eftersom jag gick baklänges gick jag inget steg framåt.
Vet inte nu hur jag skall göra men jag "tänker" göra ett nytt försök imorgon och då hoppas jag att jag kan gå "ett steg tillbaka".
Det ända steg jag tänker ta idag är "att jag tar allt TILLBAKA".
Och det var ju ett steg.
M hälsar vi störs på skype! Häpp!