• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vad skiljer surfplattan från smartphonen?

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Vad skiljer surfplattan från smartphonen?

Flash bäddar för virusar, läste jag någonstans! Kanske ska man ge sig ut på nätet så lite som möjligt med paddan och överlåta känsliga ärenden till resedatorn när man är ute med husbilen!? Jappe

Flash finns inte i iPad och snart inte i Android heller, den ersätts med HTML5. Än har inte virus angripit iPhone/iPad tack vare Apples hårda kontroll av appar innan de godkänns. Tyvärr har Android drabbats.

Fler drabbas av virus på Android - Mobil.se
 
F

F.d. 25168

Guest
Sv: Vad skiljer surfplattan från smartphonen?

Flash finns inte i iPad och snart inte i Android heller, den ersätts med HTML5. Än har inte virus angripit iPhone/iPad tack vare Apples hårda kontroll av appar innan de godkänns. Tyvärr har Android drabbats.

Fler drabbas av virus på Android - Mobil.se


Har nu haft flash på dator igennem mange mange år !!! Virus nope

Lookout skriver mener/tror men dom vet inta, jeg har inta set en enda androidvira oplyst på nogle antivirusforetags hemmasidor.

Der er mange App's der har tilgang til mere end deres app berettiger til, och bliver derfor klassificeret som skadelig ??? også selv om den ikke misbruger det brugeren har givet den lov til, for brugeren kan jo se hvilke beföjelser han giver en app.

At Apple har styr på deres App's COME ON, de afpröver ikke alle applikationerne, for så kom denne app jo ikke på markedet Ekstra Bladet - Forbrugerrådet: Ryd op, Apple

Så kan vi gå tilbage til Trådens !!!!!!! Vad skiljer surfplattan från smartphonen?
 
Senast redigerad av en moderator:

Fincan

HBK Medlem
Inlägg
951
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
21930
Medlemskap
2024
Sv: Vad skiljer surfplattan från smartphonen?

Jag ställer mig vid sidan och betraktar de som drabbats av prylhysterin.
Bara att konstatera att surfplattan inget är för mig, ännu en pryl jag kan undvika. Min lilla assus laptop fungerar hur bra som helst så varför byta upp ? sig!

mvh
Fincan
 
Toppen