Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Då är det väl bättre att skriva övernattningsförbud eller sovförbud.Campingförbud = Förbud att övernatta
Jo, ett strandskydd i form av campingförbud som återkommit på grund av husbilisters oförmåga att skilja på parkering och camping...
Nej inte alls! Kommunen har ämnat att godkänna en ställplats där, men Lst har motsatt sig detta med stöd av strandskyddet. Detta har inget med husbilisters beteenden att göra. Måste vi försöka skuldbelägga oss ideligen?
Ja, alla husbilister som inte kan skilja mellan parkering och camping ska absolut känna skuld till den uppkomna situationen i Smygehuk.
Kan du förklara vad skillnaden är mellan parkering och camping.
Jag tror inte HBK kan göra mycket åt problemet, om det nu är ett problem, i Smygehuk visst men oftast inte på andra ställen.
Oavsett så kommer det alltid finns dom som tycker sig ha rätt att göra som dom vill,detta skapar problem för dom som sköter sig , att definiera camping i lagtext borde varit ett steg på vägen, som det är nu blir det parkering vilket faller under en annan lagtext.