TV och internet anser jag vara trevligt om det finns. Skulle jag inte få in något av det så är det inte hela världen - det kan jag lika gärna syssla med hemma. Förmodligen är det mina grejor som inte är tillräckligt bra de få gånger jag saknar täckning. Det blir inte så mycket av den varan ändå när vi är ute utan blir istället umgänge, grillning och såklart en titt på omgivningen.
Vatten och tömning klarar vi oss också utan, vi har ju tankar - bara att tömma/fylla innan avfärd, eller på lämpligt ställe på vägen. Ström producerar vi själva m.h.a. solpaneler.
När ungarna är med (vilket händer mer och mer sällan) så finns dock helt andra krav
Sist vi var i Smygehuk så hade vi i alla fall mobiltäckning och därmed internet, men om vi hade TV-mottagning har jag ingen aning om.
Smygehuk tycker vi är mycket trevligt liksom Ystad. Vi behöver bara en plats att stå på, INGET annat. Grus, asfalt eller gräs spelar ingen roll (även om vi föredrar gräsmatta), det viktiga för oss är sällskapet och en trevlig omgivning.
Bättre de planterar potatis på andra sidan RV9
P.S. flor16: Om du alltid vill ha tillgång till TV-mottagning så kan du annars komplettera med parabol, då ska det rätt mycket till om du inte kan se mark- eller satellitsänd TV.