Bäckis1843
HBK Medlem
Jag har sett många husbilar när jag kuskar land och rike runt. Vissa verkar finnas fler av än andra.
Stämmer det?
Vad åker ni själva runt i?
Stämmer det?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hvad kører du selv iJag har sett många husbilar när jag kuskar land och rike runt. Vissa verkar finnas fler av än andra.
Stämmer det?
Jag kör numera Sunlight och tidigare Mirage och dessförinnan Eura mobil.Hvad kører du selv ihusk at rösta
![]()
Om du söker lite mera exakta tal på de olika husbilarna i den svenska marknaden, så ger försäljningssiffrorna för 2020 en bra fingervisning:Jag har sett många husbilar när jag kuskar land och rike runt. Vissa verkar finnas fler av än andra.
Stämmer det?
Klart ni skall vara nöjda, huvudsaken är väl att man trivs med bilen. vad andra tycker spelar ingen roll.Vi kör en Sunlight och är nöjda med den
Tommy