• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vad blir ni mest störda av på era resor?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Chippen

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2029
Sv: Vad blir ni mest störda av på era resor?

Har aldrig hört ett elverk så det stör mig inte, ÄNNU..

1, Det som stör oss mest är folks oförmåga att ta hand om sitt skräp på ett snyggt sätt..

2, Telefonen.

3, Att varje dag gör semestern en dag kortare.

Det är egentligen en negativ tråd, hade helst velat skriva något i tråden: "Vad blir ni mest glada av på era resor":)

1, Att vakna tidigt utan väckarklocka och vara utvilad, det är livskvalité.

2, Att få besöka nya underbara platser, som vi aldrig hade kommit till utan husbil. Ex, Hyppeln på västkusten förra året.

3, Att man alltid har ett varmt och bra skydd att sova och äta i..

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Jaha, så frågar Kenths Gunilla vad ni blir mest störda av på era resor, och så är det (nästan) bara hurtbullar som svarar att dom INTE blir störda alls utan . . . . . ojojojoj såå käckt och rekorderligt allt kan vara!

Som man ropar, Kenth, blir man tydligen inte hörd! Glad Påsk å de´där!

Jag blir så irriterad på dom som svarar på en fråga man inte ställt:D

Oavsett om det är på resa;)

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag tycker det är väldigt störande att man inte kan lita på GPS:en! Trots att jag har ställt in den på "kortaste tid" så väljer den de mest krångliga och smala genvägar genom småbyarna i stället för att låta mig fortsätta köra på huvudvägen runt byarna! Oerhört irriterande! Kör man efter en riktig papperskarta och prioriterar den och vägskyltarna, så slipper man bli blåst hela tiden!

GPS:en fungerar bäst på motorvägarna men t.o.m. där gör den de mest horribla vägval ibland!

Jappe

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen