Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Mygg Dom är nästan värst när dom nyktra och tysta.
bosse b
Fantastiskt härligt med dessa så kallade ilandsproblem
Men vi har det nog rätt så bra iallafalll, när allt kommer omkring.
Stör mig knappt på nånting när jag är ute. Tvärtom, gläds åt det mesta. Varför skall jag irritera mig och förstöra min fritid - den tid jag har kvar?!
Blir jag ändå irriterad är det nåt på bilen som inte funkar. Då är det för det mesta nån knappt jag glömt att slå över. Och då blir jag jävligt irriterad - på mig själv.
/M
Jag tycker att det är ett mycket klagande på elverk, om man sköter det bra så är det väl inga problem precis som med allting annat och skulle det störa så är det bara att säga till inget konstigt med det....handen på hjärtat, ni som varken har solceller eller elverk några av er har säkert satt igång husbilen en halvtimme eller så för att ladda batterierna.....eller hur ? Och då har ni säkert sagt till grannarna som det är. Åtminstone jag har varit med om det en hel del gånger, kanske är det samma personer som här på forumet tycker att elverk är skit????
//Pilot