• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vad blir ni mest störda av på era resor?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Kommun
Hässleholm
1. Absolut värst är att bli väckt av hundskall på morgonen. :mad:

2. Om någon skulle sno min telefonlista, sätta sig och ringa runt till mina vänner och försöka sälja något. :mad:

3. Elverk kan driva en till vansinne med sitt monotona surrande. :mad:

4. Husvagnsägare som tar 3 av 5 husbilsplatser. Det skulle kunna varit acceptabelt om han ställde husvagnen som husbilarna och körde bort bilen till bilparkeringen 5 m bakom.

Senast ändrad:

marunga

FD HBK Medlem
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
14029
Medlemskap
2022
Sv: Vad blir ni mest störda av på era resor?

Stör mig knappt på nånting när jag är ute. Tvärtom, gläds åt det mesta. Varför skall jag irritera mig och förstöra min fritid - den tid jag har kvar?!

Blir jag ändå irriterad är det nåt på bilen som inte funkar. Då är det för det mesta nån knappt jag glömt att slå över. Och då blir jag jävligt irriterad - på mig själv.

/M

Bilagor

• _DSC5627-Redigera.jpg
    _DSC5627-Redigera.jpg
    1,9 MB · Visningar: 26
Senast ändrad:

MaBi

HBK Valberedning
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025

1.Det värsta som finns är när det spelas musik långt fram på nätterna.
2. När folk inte respekterar att man inte vill ha folk som sneddar över matta, under markis osv.

Birgittha

F

F.d. 2621

Guest

Det relativt begränsade fåtal, som på diverse sätt visar att de ogillar hundar och deras ägare!

Folk, som mer eller mindre påverkade sitter och snackar för mycket, för högljutt och för sent och, som med ständigt gabflabbande gör det som hänsynstagande vanligt folk på sin höjd avmätt drar på smilbanden åt.

Båda sorterna finns i verkligheten.

F

F.d. 28371

Guest

Håller helt med Gunillas Kenth angående pkt 4. Kjører selv med husvagn og det er synd at noen skal ødelegge for de husvagnkjørende som prøver å oppføre seg rett. Jeg tror at årsaken til at husvagnekvipasjet står så dumt, er at det ikke er batteri i husvagnen, men må hente 12v strøm fra bilen. Det er vanlig hos kontinentale husvagnar.

F

F.d. 55528

Guest

Stör mig knappt på nånting när jag är ute. Tvärtom, gläds åt det mesta. Varför skall jag irritera mig och förstöra min fritid - den tid jag har kvar?!

Blir jag ändå irriterad är det nåt på bilen som inte funkar. Då är det för det mesta nån knappt jag glömt att slå över. Och då blir jag jävligt irriterad - på mig själv.

/M

Håller absolut med dig. Att ödsla energi på att irritera sig på andras beteende drabbar bara en själv...

/ TommyQ

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025

Elverk är mitt värsta

Har svårt för skator och fiskmåsar på morgonen också

Kenth: förlåt för sist men jag hoppas du redan var vaken när chantal skällde på en annan hund utanför din husbil :wideeyed:

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028

Vi är mitt uppe på fjället, solen skiner, inte en människa på milsavstånd, glaciären glänser och man andas syre så det räcker hela vägen ner till tåspetsarna... ... och då ringer frugans mobil, vem annars om inte svägerskan: "hur har ni det, jag har lite problem med ischiasnerven, hur länge ska ni vara i Norge?..."?
Hade jag inte älskat min hustru så mycket, då hade jag skilt mig för länge sedan... : )

Faran

HBK Medlem
Kommun
Lerum
HBK-Nr
6353
Medlemskap
2025

Blir mest störd av dom som dricker för mycket alkohol. Bara tanken på att dom ska ut i trafiken med husbil nästa dag gör mig både orolig o förbaskad !!
Annars störs jag inte av någonting :yes: hundar har vi själva och elverken bryr vi oss inte om, det rör sig ju bara om en natt på ställplatser:wub:

saxtorp

HBK Medlem
Kommun
Saxtorp
HBK-Nr
2114
Medlemskap
2025

Ja, och jag förstår inte varför de ska startas just på kvällarna. Störs också av dörrar som öppnas och stängs (läs: slås igen) på natten och av nattliga ungdomsrace med bil på vägarna.
Hälsningar Marianne
:swoon:

elegance

FD HBK Medlem
Kommun
Bräcke
HBK-Nr
14404
Medlemskap
2023

Alla som måste supa sig fulla och gapa o skrika ,vinpimplande kärringar inräknade, som alltid vill "snacka" och vara sååå trevliga men som dagen efter visar sig vara väldigt "folkskygga" men framemot aftonen åkar pavorna fram igen :) Hej å hå botten upp :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen