Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Det skall spåra ur! Blir det för mycket fel så plockar vi sakta tillbaka tråden!
Men, jag kunde inte ladda upp filen! Synd! Får kolla!
Fast nu skall jag till vårat gubbdagis och sätta på värmen och se om det har inhandlats "bullens" till kvällen!
Vi är 10st yngre i sinnet motornördar som nu under våren har gjort iordning en större lokal där vi har våra "finbilar/entusiastfordon" uppställda! Samt ett fikakök och ett finrum där vi skall ordna lite filmkvällar och även bjuda in gästpratare
Så på Torsdagskvällarna har vi öppet hus för folk med rätt inställning(som vi tycker)
Då vi är rätt så nystartade med detta så kommer ju andra motorklubbar på besök. Nu i kväll (extramöte)så kommer en förening som heter OMBERGS MOTORGILLE på besök!
Östgötar, känner ni till den klubben?
Anders som gillar bullens varmkorv i bröd!
i absolut värsta fall så kan det duga med en pilsner till!
Därom kan man ha många olika åsikter.....!Dags att skriva detta kort nu, Anders. Kan inte ha skojigare sysselsättning med kläderna på. Mycket kläder dessutom