Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Helt riktigt håller helt med dig om sådana här allvarliga saker bör men inte skämta om .Jag ber om ursäkt att jag tillverkat grafik i hundratals timmar som inte passar alla, jag skall inte göra om det igen. Vi får hålla tillgodo med den grå bakgrunden och klubbmärket i fortsättningen.
Att gardera med "För det första är inte detta något påhopp på den som skapat julstämmningsbilden överst på hemsidan. Den är hur fin som helst. " och sedan ifrågasätta det i nästa mening köper jag inte.
Jag kommer att tänka över om jag i fortsättningen kommer att tillverka grafik som irriterar och känns "obekvämt".
/Postis
Håller med dig att det ser bakvänt ut , men man kan ju inte som vissa gör ,jämföra loggbilden m staken hemma ,Loggan ser man ju bara från ett håll!!! GOD JUL PÅ ER ALLANÄ MEN GE ER!
13 INLÄGG ,SEN BÖRJADE DET
en del såg åtminstone det hela med lite humor
men sen...........
BER ATT FÅ AVSLUTA TRÅDEN
ADJÖ
/LJ
sorgligt.........
Har ni tänkt på vilken skillnad i dimension det blir om man är i konflikt eler står utanför? Andras konflikter blir gärna bagateller, trams, sandlåda, suck, stön och "hur kan ni". Konflikter där vi själva är inblandade blir precis tvärtom. Det gäller liv och död, ära eller förnedring, sårade känslor och andra mycket starka känslor.
Visst är människan en fantastisk skapelse..., men kom aldrig och kalla henne objektiv!
Krister N