Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
För oss som inte förstått nyttan med facebook hjälp oss att förstå så slipper vi vara motvals
/gert
från en som vågar vägra facebook![]()
Det fanns väl dem som ifrågasatte både glödlampan, telefonen, telefaxen och internet från början, eller hur? Hur det blev sedan vet vi ju.......
Det har du säkert rätt i även om vårt hus har ett fullgott larm och väldigt, väldigt uppmäksamma grannar. Det finns många som tyvärr ser en sport i att samla så många vänner som möjligt och då kan det bli farligt. Själva är jag/vi mycket restriktiva och efter ett tiotal år på FB har vi samlat på oss mindre än 20 vänner som vi vet vi kan lita på, övriga förfrågningar har vi tackat nej till.En enda synpunkt om Facebook oavsett om man nu måste berätta hur bra man mår eller vad man äter på kvällen.
SKRIV ALDRIG OCH LÄGG ALDRIG UT BILDER FRÅN DEN HÄRLIGA SEMESTERN HUR LOCKANDE DET ÄR ATT BERÄTTA HUR FINT MAN BOR ELLER HUR GOD MATEN ÄR. ....................