• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Välkommen till camparnas nyårsafton!

Tommy Dynér

FD HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Välkommen till camparnas nyårsafton!

Spiken, tänkte inte så mycket, läste innantill:

- 2700 platser, svårslaget. Utsålt ser jag på hemsidan.

- 1045 kr utan el, men entrebiljetterna a 150 kr/person är inkluderat. I min värld är det i alla fall väldigt dyrt.

TommyD

PS. Skall tilläggas att det finns ytterligare 2700 platser utanför campingområdet för de som bara vill parkera och då till helt andra priser.DS

Senast ändrad:

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2025

Mässan varar i 5 dagar. Om man är 2 personer i bilen, och besöker mässan 3 av dessa dagar, blir summan för entréavgifterna 900 kronor.

Vill du sedan parkera din husbil utanför mässan i 3 dagar, tillkommer 360 kr.

Pålle

Senast ändrad:

Tommy Dynér

FD HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024

Förstår att du tycker det är ett fynd.

Du känner självklart redan till att du kan köpa en flerdagsbiljett för 340 kr per person och då behöver du inte ransonera dina besök till 3 dagar, du kan gå ut och in i 5 hela dagar! Ett fynd! :)

Då blir ju campingplatsen riktigt billig, onsdag till söndag 4 nätter för 365 kr, 91,25 kr/natten! Att det inte finns el, eller annan service som man normalt möter på en campingplats får man leva med.

TommyD

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2025

Förlåt!

Läste slarvigt på deras hemsida.

Då reduceras de 900 kronorna med 220 kronor i mitt exempel, vilket ger en totalkostnad på 1.040 för ett tredagarsbesök.

Pålle

F

F.d. 56194

Guest

Visst är det roligt att besöka bil och hus bilutställning men en mysig och lugn ställplats/camping är att föredra. Där finns ju också likasinnade att prata camping med och dela en öl med.

D

Deleted member 11118

Guest

Los Suecos har helt rätt enligt min mening, det är en dyr campingplats sen beror det självklart hur vi definiera en campingplats, men där finns allt utom ström, där finns dusch, toa, tömning, vatten. Rubriken säger mycket om vad det är.

Jag skulle tror många åker dit för att träffas och umgås med vänner, många husbilsklubbar med sina träffar.

Självklart har man olika anledningarna att vara där och eftersom man utökat med en dag så är priset säkert rätt för priset styr mycket människors beteende. Själv har jag varit där 5 gånger, 4 av dem var jag tvungen att vara där. Men nu kommer jag aldrig dit mer.

Toppen