Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej på er alla när jag läste detta ringde jag till polisensens ledningns central för att ge dem tippset ovan.Jag stannade och tömde toatanken i Speköröd igår. Där såg ut som f-n med kläder på tork, sovande personer på trotoaren, någon typ av läger på gräset och svårt att komma fram. Servicebyggnaden var nästan okuperad och min tömning gillades inte. Det kom ett antal andra husbilar förby men de vågade trydligen inte stanna. Vad katten gör polisen åt detta ofog? Om jag råkar stå på fel ställe en ynka timma blir det genast böter men detta får pågå utan att stoppas. Att ta lagen i egna händer gillar jag normalt inte men något kommer nog att hända om detta inte stoppas.
Hej på er alla när jag läste detta ringde jag till polisensens ledningns central för att ge dem tippset ovan.
satt i tele kön i 14 minuter 35 sekunder då gav jag upp.
fy fan om man skulle behöva hjälp.
2179
Såg eran bil i Svenshögen i dag , där är knappast några vägpirater.