• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vädret idag 3 oktober!

F

F.d. 7222

Guest
Sv: Vädret idag 3 oktober!

Efter en dag med regn i stort sett hela tiden, stundtals riktigt ösregn och blåst så att löven åker förbi fönstret vågrätt, så har det nu slutat regna. Dock kommer det lite kastbyar fortfarande. Men jag ser i väster nu faktiskt lite ljusblått på himlen, men det går nog snart över. Just nu 6,5 grader ute. Det var allt från SMHI filialen i Gråbo.

F

F.d. 52943

Guest

:msn_stormy:Landvetter - ösregn och blåst.
Inte bara katter vägrar gå ut - fick släpa Saga (storpudel) runt första halvan av kortaste kissrundan, blev släpad hemåt när hon insåg att det var närmare att fortsätta hem än att vända om.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 15874

Guest

jaså, det var där ni hamnade..var ju lite orolig för att ni skulle blåsa bort utmed kusten här i Skåne. Tycker att stormen och regnet tilltar hela tiden här i Åstorp, riktigt tråkigt höstväder men som kan vara skönt att kura ihop sig i med ljus och varm filt.

//Agneta

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Så här ser det ut i kommunen där jag bor!

cam2.jpg

Frank Ekman

HBK Medlem
Kommun
Horn
HBK-Nr
111
Medlemskap
2024

Alla som befinner sig söder om Danmark måste inte psyka oss andra stackare.........
:twitcy: vi har det lite luftigt och bra fuktighet i lagom doser????

/ Frank

Toppen