• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Utlåst!!!!!!!!

F

F.d. 5837

Guest
Sv: Utlåst!!!!!!!!

Gäller tydligen alla märken.
Det har hänt oss också, vi har en Niesmann-Bichoff från 2009.
Kallade in assistans från Falk (bärgade)
Killen visste det mesta hur man tog sig in som värsta inbrottstjuven.
Glädjande i allt elände, var att han hade ett "jäkla" jobb att komma in i husbilen,
Tog säkert 45 minuter innan han via ståltrådar kom att öppna ett av bodelsfönstren.
Så vi fick ett rejält förtroende för inbrottssäkerheten.
Har numera en nyckel gömd på sinnrik plats.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Hadde selv et tilfelle av en feil i Hartal dørens låsemekanisme på vår 2008 Flair. Heldigvis var takluken på badet åpen slik at jeg kunne komme inn den veien, ikke en enkel vei inn - men den eneste. Låsemekanismen er nå bygget om slik at dette ikke kan skje på nytt, og muligheten for å smekke igjen en låst dør er koblet ut.

Diesel Doris

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
9742
Medlemskap
2025

Har hänt mig med, i England ensam på en sandstand nära Skottland med telefonen i bilen. Som tur var takluckan öppen. Andra gången fanns det vis av den förra vändan en reservnyckel utplacerad // Peter

Toppen