• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Undran?

F

F.d. 55273

Guest
Hej på er !

Vi har tänkt på att åka v32 från Göteborg till Höga kusten
Är det någon som vet vackra vägar utmed kusten, och ställen man kan övernatta på ?

P.s. Betalade in nu på nätet, så på Fredag är vi medlemmar.

Hälsn. Jörgen !
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Undran?

Hej på Dig Jörgen!
Som Medlemmar vill vi hälsa Er VÄLKOMNA till HBK.se.

Om Ni har med Er Datorn på ER resa så kommer Ni att få tillgång till alla sidor på "Vårat" NÄT.
D.V.S: Ni kommer att kunna kolla in alla Ställplatser som -VÅRAT GÄNG - har gjort åt oss.

Ni behöver inte vara oroliga , Ni kommer att tycka att detta kommer att funka till 100.


Vackra vägar till Höga Kusten har vi säkert någon i klubben som kan rekommendera bättre en vi, hälsningar från medlem nr 35.

;) :D ;) :D
 

EssoJ

HBK Medlem
Inlägg
781
Kommun
Laholm
HBK-Nr
69
Medlemskap
2024
Sv: Undran?

Ett fint ställe är hamnen i Köpmanholmen, där färjan till Ulvön går. Det kostar en liten peng/timma att stå där och det är bussbolaget som har garaget strax innan infarten som kollar. Men det är tyst och stilla och alldeles vid strandkanten.

Hälsn EssoJ
 
F

F.d. 3605

Guest
Sv: Undran?

Ett tips är Norrfällsvikens Camping,med mycket vacker natur o omgivning.
Mycket trevlig Resturang med god mat o dryck.
Försök att få en plats på den helt nya delen med en oslagbar utsikt !
Där finns det också vildmarksbad o bastu !
 
F

F.d. 26443

Guest
Sv: Undran?

Ja ni kan övernatta hos mig i Kåkenhus Sågarbo 1 mil ö Älvkarleby 1 km från
Rullsands camping och havsbad. Stor fastighet mitt i skogen alldeles ensam endast alla skogens vilda djur och min familj.Mycket gott om plats .Roligt med ett besök.
Välkommen Sewed.Wahlman
 
Senast redigerad av en moderator:

Tommy o Monika

HBK Medlem
Inlägg
20
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
20195
Medlemskap
2024
Sv: Undran?

Barsta på Nordingråhalvön, där finns en liten båthamn med ställplatser. Trevlig stämning, vackra omgivningar, fiskrestaurang. Vi var där i början på juli. Man betalar i en brevlåda och får el och tillgång till dusch o WC.
 
F

F.d. 13113

Guest
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55273

Guest
Sv: Undran?

Hallå Sewed.

Vad trevligt det låter.

Vi kan väl höras av närmare.

Hade faktiskt tänkt oss till Skutskär och sen kusten uppåt.

Hälsn. Jörgen
 
F

F.d. 55273

Guest
Sv: Undran?

Hej.

Jag menade vägar och platser i Höga Kusten, precis som du visade mig.

Jättetacksam för dina tips.

Mvh. Jörgen
 
F

F.d. 26443

Guest
Sv: Undran?

Ja om ni inte hittar så ring 026 86001 för vägbeskrivning . Det finnes mycket att se häromkring . I bland så kan man behöva komma i från övriga resenäres och få varva ner i lugn och ro , vilket man garanterat gör här , ja bortsett från
Hökungarna som just blivit flygfärdiga dom och Havsörnarna har ett mycket skarpt läte men det kan ju ses som kuriosa.Varmt välkommna. Sewed
 

maxivan

HBK Medlem
Inlägg
19
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
26086
Medlemskap
2024
Sv: Undran?

Om ni hamnar uppåt Näsåker så går där Urkultfestivalen av stapeln den 2-4 augusti. Urkultfestistivalen är en världsmusikfestival med musik och teater mm. från Sverige, Europa och Afrika. Kolla deras hemsida URKULT 2007 - Folkfest vid Nämforsen Eventuellt om allt går i lås så åker jag dit, är väldigt sugen på att höra Tinariwen från Mali.
MVH Lennart
 
F

F.d. 13113

Guest
Sv: Undran?

Glömde nämna Sandslåns Camping i ca två mil norr om kramfors,
där kan man stå uppställd vid Ångermanälvens strand och tex meta aborre eller äta på Seths restaurang. Pris i fjol ca 120 kr med el.
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen