Tänkte ha lite underhållsvärme på (4-5 grader) i min plåtis. Har en truma med el/gas. Är det en bättre att ha ett externt element eller kan man med fördel använda truman på el. (ur hållbarhets synpunkt). Vill spara på gasen.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Du får höja tempen till 10-15 grader, eller som dom flesta av oss ingen värme alls.Tänkte ha lite underhållsvärme på (4-5 grader) i min plåtis. Har en truma med el/gas. Är det en bättre att ha ett externt element eller kan man med fördel använda truman på el. (ur hållbarhets synpunkt). Vill spara på gasen.
Tänkte mer om man kan använda Trumans värme eller ha ett externt elelement.Du får höja tempen till 10-15 grader, eller som dom flesta av oss ingen värme alls.
Självklart, men då är den inte vinterställd.Jo...
Slipper tappa ur allt..kranar vattenlås slangar o rör..
Klart för avfärd på en liten stund.
Tolkningsfråga ...står i kallt garage och utanför är det snö....Självklart, men då är den inte vinterställd.
Vet inte vad du menar med ditt inlägg. Antar att du tycker att det inte spelar någon roll om bilen står ute eller inne.Hos alla återförsäljare av husbilar, så står bara ett fåtal inomhus. Resten står i ur och skur ute året runt.
Du lockar i de små mössen med värme i HB. /Bosse basTänkte ha lite underhållsvärme på (4-5 grader) i min plåtis. Har en truma med el/gas. Är det en bättre att ha ett externt element eller kan man med fördel använda truman på el. (ur hållbarhets synpunkt). Vill spara på gasen.