• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ullbädden färg

Roadliner

HBK Medlem
Inlägg
336
Kommun
Härryda
HBK-Nr
30200
Medlemskap
2024
Ni som har Ullbädden eller likvärdigt, vilken färg har ni? blir vit fort smutsiga, vi använder HB typ Mars till November.
Kör ca 800 mil per säsong,
Vi har väldigt ljus inredning i vår HB.
Så vi funderar på köpa vita, tacksam för svar på detta, vi är pedanta får jag väl tillägga.
 

Golfbil

HBK Medlem
Inlägg
701
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
28667
Medlemskap
2025
Jag har vita och har inga problem med att de blir smutsiga.
Har också ljust inredning. Blir snyggast med vita:msn_thumbup:
 

Tommy N

HBK Medlem
Inlägg
503
Kommun
Mönsterås
HBK-Nr
25990
Medlemskap
2027
Vi hade samma fundering, men vi valde den grå för säkerhets skull och är nöjda. Vi har också ganska ljus inredning men med klädsel i grått och brunt
 

Tommy-59

HBK Medlem
Inlägg
1.922
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2024
Ni som har Ullbädden eller likvärdigt, vilken färg har ni? blir vit fort smutsiga, vi använder HB typ Mars till November.
Kör ca 800 mil per säsong,
Vi har väldigt ljus inredning i vår HB.
Så vi funderar på köpa vita, tacksam för svar på detta, vi är pedanta får jag väl tillägga.
Tyvärr är Ullbäddens stolsöverdrag inte värda kostnaden, efter några år är de utslitna, köp hellre riktiga fårskinnsfällar som kostar någon tusenlapp mer.

//Tommy
 
Toppen