• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ullareds camping

F

F.d. 55374

Guest
Sv: Ullareds camping

Enligt Kent så fanns det stora gräsytor att stå på då kan via aldrig
ha varit på samma camping.
Det är ju bra att en tråd rätas till, eftersom den startas snett.

Tommy R

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55374

Guest

Jo, det finns på norra delen av campingen, fast utan el.
Där uppe har jag också stått nån gång och det är fint!

Märkligt att vi inte fick en sådan information vid incheckning, skulle
aldrig stå på grus om det fanns gräsytor.

Tommy R

LasseG

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022

Jag har varit på ullareds cammping många många gånger och jag tcker det är en mycket bra camping, där uppe vid stugbyn där gofbanan ligger nu där var den ursprungliga capingen när dom sen bygde ut stugbyn så flytta dom ner campingen andra sidan vägen och bygde service hus där den nyaste campingen ligger andra mitt imot på andra sidan vägen där är sveriges finaste camping vad kan man mer begära.

E

Ericsson c52

Guest

Ni vet väl att det finns en platta för tömning när man kommer ut och skall till utchekning så vänder man i en vändson kör man rakt fram mot stugbyn kan man tömma där innan utchekning har jag gjort många gånger:)

StJeP

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2025

Vi var där i påsk körde man förbi stugbyn och vidare förbi där badtunnorna är fortsätter 2-300meter uppåt så ligger det ett nytt servicehus... latrin tömmning, gråvatten tömmning och påfyllning av vatten i och vid servicehuset. Innan servicehuset på höger sida var det en stor gräsmatta .som det stod mycket husbilar på/Staffan

F

F.d. 8562

Guest

Helt ok, står där ett par nätter varje år!
Vi åker till Ullared för att shoppa, inte få en underbar naturupplevelse, och då tycker jag att deras camping är utmärkt. Lätt att köra ut och in, bra gratis buss till och från varuhuset, helt ok faciliteter. Lugnt och skönt. Schysst pris. Det enda jag möjligen har att gnälla på ar att om man står på sydsidan så måste man åka ut och in igen för att komma åt gråvattentömningen.

Hej håller med, shopping på Ullared fort in fort ut och sedan naturupplevelser på vacker plats ex Varberg.

Toppen