• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tv antenn

lagerbrax

HBK Medlem
Inlägg
39
Kommun
Finspång
HBK-Nr
6595
Medlemskap
2025
Sv: Tv antenn

Har en Wing 22 fast monterad med förstärkare har aldrig haft något problem att se några kanaler med bra bild. Gäller även på orter där folk som är bofasta har parabol.
Med vänlig hälsning
Lagerbrax:
 

PG-Husbil

FD HBK Medlem
Inlägg
119
Kommun
Motala
HBK-Nr
2078
Medlemskap
2021
Sv: Tv antenn

mina grejer är TV DMTECH 19" digital MPEG4 DVB-T tuner.
Antenn WING Teleco och antenn förstärkare Teleco.
och som sagt på garageuppfarten perfekt bild

Anders
 

Solkullen

HBK Medlem
Inlägg
109
Kommun
Mellerud
HBK-Nr
162
Medlemskap
2024
Sv: Tv antenn

Har en ny Kabe 880 lt. Har ibland dålig mottagning på tvn. Antennen är av typ rundstrålande måste man ha en antennförstärkare tacksam för svar

Köp en enkel antenn ex Kama T15-26 ca 300:- inkl förstärkare och sätt den på en mast eller rör så att den kan höjas någon halvmeter. Fungerar utmärkt, krånglar inte, har lågt elbehov. Sälj den rundstrålande på Blocket till någon du inte tycker så mycket om.
 

hike

HBK Medlem
Inlägg
306
Kommun
Lindesberg
HBK-Nr
15163
Medlemskap
2024
Sv: Tv antenn

Har en Wing 22 fast monterad med förstärkare har aldrig haft något problem att se några kanaler med bra bild. Gäller även på orter där folk som är bofasta har parabol.
Med vänlig hälsning
Lagerbrax:

Samma här, har några gånger behövt ställa upp förstärkaren till 90% men då har alla kanaler fungerat (boxer).
 

Linder

HBK Medlem
Inlägg
391
Kommun
Torsås
HBK-Nr
8937
Medlemskap
2024
Sv: Tv antenn

Kan bara hålla med. I vår förra HB hade vi WING 22 och LTC TV och det var till 95 procent problemfritt.
När andra hissade upp och ned och snurrade runt sina antenner satt vi redan och tittade på TV.
I Smygehuk däremot fick vi in ett antal Polska och Danska kanaler, av de Svenska fick vi in samtliga
UTOM TV1 o TV2, märkligt!!
Nu har vi 4g och använder det och WiFi som komplement för att se på Nyheter och andra Program.
 
Toppen