Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Öh.... VHF är ju där gamla SVT1 låg tidigare, t ex 50-60 MHz. Ligger inte all sändning av marksänd TV numera på UHF?
I Malmö där jag bor ligger bl.a dessa marksända kanaler på VHF, Kanal10:
BBC Entertainment, TV4 Sport, Travel Channel, National Geographic
Det var ju just det jag skrev "bl.a dessa kanaler" och i exemplet tog jag upp dem som jag ser på-Det räcker väl inte, där är tio kanaler dock delar några på sändningstiden.
Omninova har haft LTE filter i flera år. Diginovan finns sedan ett tag med LTE filter hos importören macab. Men se upp det kan finnas många antenner utan filter ute i butikerna eller web-handeln.
Vår Omninova Boss 144401 (rundstrålande) hade inte inbyggt LTE filter som vi nu har kompletterat med en "lös" LTE filter (för billig peng). Den sitter på utgående antennkabel. Vi valde inomhusfilter som ska testas nästa vecka... Håll tummarna!
Har köpt Digi Nova med LTE filter hos Kjell&Company för 1799,00sek, fungerar klockrent.
Med vänlig hälsning Stellplatz
Varför fortsätter du och skriva om externt filter? Risken blir ju då att medlemmar läser detta och tror att det är rätt metod. Även om som du skriver att det är billigt så är det ingen mening med att montera filter på utgående kabel.
http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/701913
Har denna antenn har den lte filter
Monterad 2013 -04
Du har stirrat dig blint på NYA antenner men lämnar inga svar till oss som saknar LTE filter. Menar du på att vi ska köpa nya antenner, eller vad menar du egentligen?