Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tips om bra TV-antenn till Husbil
Får du in bild i alla lägen var du än står? Med eventuellt lite justering Har i dag Maxview Gazelle PRO. Funkar så där, ibland fukarDetta är den bästa antenn jag haft, monterad på rörlig mast, bak i garderoben på samma sorts bil som du har, masten behöver normalt inte höjas mycket endast vridas,
![]()
Televes Dinova Boss LTE700-Ready VHF / UHF-kombinationsantenn
Beställ enkelt Televes Dinova Boss LTE700-Ready VHF / UHF-kombinationsantenn med snabb leverans. Njut av bekväm och pålitlig shopping online och få bra kvalitet till ett lågt pris. Kolla in!www.e-ville.com
,,,kallas problemlösaren!Detta är den bästa antenn jag haft, monterad på rörlig mast, bak i garderoben på samma sorts bil som du har, masten behöver normalt inte höjas mycket endast vridas,
![]()
Televes Dinova Boss LTE700-Ready VHF / UHF-kombinationsantenn
Beställ enkelt Televes Dinova Boss LTE700-Ready VHF / UHF-kombinationsantenn med snabb leverans. Njut av bekväm och pålitlig shopping online och få bra kvalitet till ett lågt pris. Kolla in!www.e-ville.com
Jag har bild i stort sett överallt i Sverige,på någon riktigt svår plats kanske man inte får in alla kanaler,oftast behöver jag inte röra antennen ,men med dålig mottagning räcker det att vrida och ev. höja någon decimeter.Får du in bild i alla lägen var du än står? Med eventuellt lite justering Har i dag Maxview Gazelle PRO. Funkar så där, ibland fukar
Carthagos inbyggda antenn bättre beroende hur bilen står. Jag tror att Acen på taket stör signalerna. Då kanske bra att höja antennen?
Hej, jag har haft ett flertal antenner genom åren, för jag har haft ett visst behov av lite säkrad "underhållning" ibland, och håller med Olof G att Diginovan eller bara Dinova som den heter nu mera är allra bäst på allt hittills... men för att få ut allt från den och eftersom det är en riktantenn så bör/måste den kunna höjas med en mast och absolut kunna riktas, dessutom måste man veta vilket håll man skall rikta den, så man har riktningen mot bästa masten, men det är inget problem numera....Får du in bild i alla lägen var du än står? Med eventuellt lite justering Har i dag Maxview Gazelle PRO. Funkar så där, ibland fukar
Carthagos inbyggda antenn bättre beroende hur bilen står. Jag tror att Acen på taket stör signalerna. Då kanske bra att höja antennen?
Jag har bild i stort sett överallt i Sverige,på någon riktigt svår plats kanske man inte får in alla kanaler,oftast behöver jag inte röra antennen ,men med dålig mottagning räcker det att vrida och ev. höja någon decimeter.
Svt skall lägga ned dom marksända Tv 1 och Tv2. Då blir det bara Tv4 kvar.
Det finns många1800- och 1900-talstekniker som är användbara än i denna dag (och som i vissa fall inte fått någon bättre ersättare därefter).Markbunden TV är 1800-tal (ok 1900-tal). Mobilnätet och/eller satellit är 2000-talet.
Ex dieselmotorn!Det finns många1800- och 1900-talstekniker som är användbara än i denna dag (och som i vissa fall inte fått någon bättre ersättare därefter).
Pålle
Det finns många1800- och 1900-talstekniker som är användbara än i denna dag (och som i vissa fall inte fått någon bättre ersättare därefter).
Pålle