• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tryggt i Hässleholm

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Vi kände oss väldigt trygga när vi stod mitt i Hässleholm City eftersom självaste instatschefen kom och parkerade sin bil intill vår och stod där så länge vi var kvar :twitcy: Inget bus vågade närma sig!:p:

Undrar om man får så fin service nån annanstans i Sverige? :D

/Ludde

IMG_0267.jpg
 

BeRoka

FD HBK Medlem
Inlägg
1.414
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: Tryggt i Hässleholm

Ja hej ludde då var det din bil jag såg på vårdcentralens parkering i lördags jag såg dekalerna så jag gissade att det kunde vara den jåg åkte en runda inom men den såg obebodd ut,
hoppas du fick ett gott intryck av göingebygden och Hässleholm.
 

Jokin

HBK Medlem
Inlägg
1.170
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
6254
Medlemskap
2024
Sv: Tryggt i Hässleholm

Är du säker på att ni var säkra då ni stod vid brandbilen. Ni kanske kände er trygga, men var ni säkrare än om brandbilen inte hade stått där. Det har ju hänt många gånger att "buset" attackerat brandbilar med både stenkastning och annat.

Johan K.
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Tryggt i Hässleholm

jaja, det var bara på skoj, vi tyckte det var lite kul att den parkerade just bredvid vår husbil när det fanns en hel nästintill tom parkeringsplats...

Sonen 6 år var väldigt intresserad av den, hade stenkoll och meddelade högljutt klockan halv sex på morgonen att den stod kvar....:swoon:
 

Jokin

HBK Medlem
Inlägg
1.170
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
6254
Medlemskap
2024
Sv: Tryggt i Hässleholm

Jag fick lite intryck av att det kan vara tvärtom. De parkerade brandbilen bakom er formidabla husbil så att blev lite gömd. Vidare anade de att ni skulle sova över i husbilen och kunde på så sätt övervaka brandbilen åt dem. Så då skulle slutsatsen bli att - "Känd personlighet på Husbilsklubben övervakar Räddningstjänstens fordon". Det känns väl bra?!

Johan K.
 
F

F.d. 52943

Guest
Sv: Tryggt i Hässleholm

Jo, om man misslyckas med att välja rätt föräldrar får man väl försöka gifta sig till tryggheten......
:twitcy::twitcy::twitcy:
 
Toppen