• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Trycka på "Tack" eller inte.

KarinoBengt

HBK Medlem
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
2025
Medlemskap
2025
Sv: Trycka på "Tack" eller inte.

För min del så gillar jag knappen. Det känns bara bra när man kan säga tack utan att motivera varför. Det finns så mycket "matnyttigt" i denna klubb som gör att husbilslivet blir enklare så medlemsskapet är perfekt. Tack för det!
Vi tillbringade i går några timmar vid Husvagn -Svenssons vårfest för kunder. Konsterade då att några vi pratade med inte hade upptäckt denna förträffliga klubb, så vi kanske värvade nya när jag berättat om saker jag läst i vårt forum.
Bengt :spinny:

H

hianders

Guest

Tack-knappen kan ju användas som; tagit del, tack för intressant och bra inlägg, gillar inlägget, håller med skribenten m m. Vi (kanske främst undertecknad) använder den ofta.

Inger/fru hianders

Alve

FD HBK Medlem
Kommun
Ödeshög
HBK-Nr
338
Medlemskap
2023

Använder den också ofta. Extra gärna då vi får bilder på husbilar och dess utrustningar och inredningar.
:)

Toppen