Carthagofrik
FD HBK Medlem
Det ser ut som den fina ställplatsen har fått 2.20bommar. Man har ändrat och flyttat platserna alldeles mot edanöbron ca 8-10 platser blev det synd på så fin plats.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det ser ut som den fina ställplatsen har fått 2.20bommar. Man har ändrat och flyttat platserna alldeles mot edanöbron ca 8-10 platser blev det synd på så fin plats.
Det var väntat att det skulle sluta på det viset. När det finns H-bilsåkare som kan vara så snuskiga att dom tömmer toatanken i sjön samt även åker därifrån med gråvattnet rinnande under bilen!! Och sen är det ju så att vissa inte respekterar P-bestämmelserna på den anvisade platsen. Så man kan säga att som man bäddar får ligga. Jag förstår att Trosa stad har tröttnat. Tack alla ni som har förstört för dom som respekterat ordningsföreskrifterna. Så här kommer det att bli på flera andra platser när det finns såna här personer. OVEDet ser ut som den fina ställplatsen har fått 2.20bommar. Man har ändrat och flyttat platserna alldeles mot edanöbron ca 8-10 platser blev det synd på så fin plats.
Vänta bara tills sossarna får makten, då blir det husbilsparkering i hela Trosa, gräsplanen mellan hamnen och centrum blir säkert asfalterad. Förmodligen får husbilar även betalt för att komma till Trosa.Tycker de kan vara riktigt trevligt i "trosa"
Tur inte moderaterna har förbjudit de!!
OJDÅ, nu börjar det att "slira" det har väl ingen betydelse vilket parti som styr i en kommun. Man ska väl EJ tömma toa o gråvatten på en ställplats om det INTE finns anordning för det!!! ELLER?? Sen skriver du att du varit i Trosa mycket, kan tala om för dig att jag är född på sjukstugan där (nuvarande kommun hus) så min erfarenhet om Trosa med omnejd är rättbra!!! Okej även det här sista hamna lite utanför det verkliga ämnet!! Ha det bra allihop i sommar o sen måste VI vara rädda ställplatserna som finns. Kör lungt med . OVEJag har varit i Trosa många år och jag har upplevt att det är lungt och stilla på ställplatsen lika lungt som det är när båtarna samlas nere i hamnen. Men det hela är väl att det skymmer en del villaägare där nere. Dom är uppfostrade att på deras tid skulle det vara båtar vid vattnet och inga Husbilar. Tyvärr har moderaterna stor makt i Trosa.
På dom bara.OJDÅ, nu börjar det att "slira" det har väl ingen betydelse vilket parti som styr i en kommun. Man ska väl EJ tömma toa o gråvatten på en ställplats om det INTE finns anordning för det!!! ELLER?? Sen skriver du att du varit i Trosa mycket, kan tala om för dig att jag är född på sjukstugan där (nuvarande kommun hus) så min erfarenhet om Trosa med omnejd är rättbra!!! Okej även det här sista hamna lite utanför det verkliga ämnet!! Ha det bra allihop i sommar o sen måste VI vara rädda ställplatserna som finns. Kör lungt med . OVE