• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tranor

petterssonbj

HBK Medlem
Kommun
Tibro
HBK-Nr
5111
Medlemskap
2025
Sv: Tranor

Någon som har tips på något annat mysigt ställe i närheten dit vi kan flytta imorgon? Gärna där det går att fiska.
Hökensås fritidsby utanför Tidaholm där finns många sjöar att fiska i men du får nog
borra hål i isen först, skulle tro att sån utrustning finns till förfogande i fiskeshopen
om du glömt den.
Glöm inte B-Å s tips bara

Lycka till mvh P-zon

Monaco

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
6560
Medlemskap
2025

Enkelt som en plätt.

Räkna ben och dela med två. :spinny:

Serriöst så tror jag att man gör en rimlighets bedömning genom att använda sig av en känd yta och hur många det är på denna yta eller ytor.

Vore intressant att får ett riktigt svar från ågon som är med och "räknar"
hi hi hi:yes:

F

F.d. 53149

Guest
F

F.d. 9230

Guest

Tack för alla tips!
Tranorna var en upplevelse, men ett dygn räckte. Perfekt ställplats där man kunde se dem från bilen :)
På vägen dit besökte vi Falbygdens ost. Mums!

Sista natten blev det Alingsås. Där stod vi vid Mjörn. Fantastiskt fint! Ställplatsen finns med i listan under Alingsås.
2011-03-26 002.jpg

2011-03-26 008.jpg

2011-03-26 016.jpg

2011-03-26 039.jpg

2011-03-26 046.jpg

2011-03-26 051.jpg

lindegren

HBK Medlem
Kommun
Ale
HBK-Nr
5452
Medlemskap
2025

Nyss hemkommen från Hornborgarsjön, Trandansen. Sett många tranor och annan fågel. Det blev som "grädde på moset" då jag fick se er vackra bild!
Hälsningar Agneta o Morgan

Toppen