EN glad sak inträffade i fredags, husbilen blev såld, pengarna överfördes till vår sons konto.
Sonen var snäll och skickade över pengarna till Gittans konto i dag.
Nu kan vi se tillbaka med
Glädje och lite sorg på ett antal års resor till Spanien och Portugal.
Resorna började hösten 2012 med avbrott hösten 2016 / våren 2017,
sista turen hösten 2017 / våren 2018.
Vi hade bestämt att sälja husbilen (innan min cancer upptäcktes), beroende på ökat antal husbilar och ändrade regler när det gäller parkering på andra platser än ställplatser eller campingar.
Tack till ALLA vi träffat och umgåtts med under dessa resor.
En mycket mindre glad sak inträffade 26/11 2013!
Strax innan Lyon fick vi telefonsamtal från vår son, vi hörde inte vad han sa, vi körde till första rastplats, stannade husbilen och fick det värsta besked man som förälder kan få!
Vår dotter Sandra hade avlidit 28 år gammal i armarna på sin kille , hon hade blivit opererad för giftstruma på Umeå lasarett.
Läkaren lyckades skada hennes stämband med hes röst som påföljd, plus att han glömt bränna ett blodkärl som droppade ner i luftstrupen, man kan säga att hon drunknade i sitt eget blod.
Det var andra gången det hände på samma lasarett
Det var med brustna hjärtan
vi fortsatte färden ner till Fuengirola, vi valde det eftersom vi inte kunde göra något åt situationen just då eftersom hon dog i Umeå.
Väl ner i Funkan fick vi fixa det som vi kunde, Gittan flög hem till Sverige för begravningen,
jag och Rappe stannade kvar.
Tack
Kurita för att ni stöttade mig under dessa dagar!
I dag tände vi ett ljus till hennes ära!
Jojje