• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Trött på debatter

I

Ice-Man

Guest
Sv: Trött på debatter

Nej då, Androiderna är bra folk!

Det var ju trevligt att höra, inte för att jag var speciellt orolig att du tagit illa upp av någon av våra diskussioner.

Vilka idioter det finns, förmodligen sådana som inte vågar stå för sin sak och framför allt inte visa "offentligheten" hur korkad man är... Dåligt!

I övrigt är jag lite fundersam över vad man menar med debatt? Meningsskiljaktligheter måste man ju få förekomma, alla kan ju inte ha samma åsikt och att diskutera saker och ting kan ju vara berikande för båda parter.
Jag har sett diskussioner spåra ur här i forumet, men oftast tycker jag att man håller en ganska rimlig nivå. Själv slutar jag läsa en tråd så fort jag inte tycker den ger mig något. Andra trådar hoppar jag över helt. Enbart nöjet att läsa vissa trådar gör det värt hundringen :)

Toppen