Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
TackSorgligt besked, beklagar sorgen.
Claes & Gun-Britt
TackFortsätter att följa bloggen Eva. Den har gett oss så mycket genom åren. Så starkt att du fortsätter att digitalisera ditt liv och dina känslor..., du är fantastisk!
TackBeklagar sorgen.
Bosse & Berit
TackVi har aldrig träffats men jag har följt o läst mycket från er under alla år sedan klubben startades.
Beklagar verkligen sorgen.
Träffa er en gång iGroBenbrode då jag hade problem med att fylla spolarvätska kom Hasse genast ut och erbjöd mig en tratt,har sedan dess alltid börjat morgonen med att läsa er blogg.Beklagar sorgen.
TackTräffa er en gång iGroBenbrode då jag hade problem med att fylla spolarvätska kom Hasse genast ut och erbjöd mig en tratt,har sedan dess alltid börjat morgonen med att läsa er blogg.Beklagar sorgen.
TackBeklagar sorgen
Vi tänker på dig
Styrkekramar
Carina o Gunnar
TackBeklagar vi tänker på dig! Kram från Mats och Birgittha
Beklagar. Har läst flera inlägg från Hasse/Er.I dag har Hasse lämnat detta livet. Han dog halvsju i morse på ett sjukhus i Portugal efter att har varit sjuk ett tag.
Saknaden efter honom är enorm.
TackBeklagar. Har läst flera inlägg från Hasse/Er.
Tack för omtanken.Beklagar sorgen. Vi har träffats flera gånger sedan 2012 i Vapnö, bla på seglora camping. Vi har pratats vid flera gånger. Va nu rädd om dig själv ät ordentligt och ta dina promenader. Ta det lungtl.vi får vara glada över att Hasse inte har mer smärta . I har haft det tufft de sista åren. Kramar från Jan-Eric o Marianne