• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tråkigt besked

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025
Vi har aldrig träffats men jag har följt o läst mycket från er under alla år sedan klubben startades.
Beklagar verkligen sorgen.

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Fortsätter att följa bloggen Eva. Den har gett oss så mycket genom åren. Så starkt att du fortsätter att digitalisera ditt liv och dina känslor..., du är fantastisk! :msn_heart:

Senast ändrad:

Jan-Eric o Marianne

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
8830
Medlemskap
2025
Beklagar sorgen. Vi har träffats flera gånger sedan 2012 i Vapnö, bla på seglora camping. Vi har pratats vid flera gånger. Va nu rädd om dig själv ät ordentligt och ta dina promenader. Ta det lungtl.vi får vara glada över att Hasse inte har mer smärta . I har haft det tufft de sista åren. Kramar från Jan-Eric o Marianne

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Beklagar sorgen. Vi har träffats flera gånger sedan 2012 i Vapnö, bla på seglora camping. Vi har pratats vid flera gånger. Va nu rädd om dig själv ät ordentligt och ta dina promenader. Ta det lungtl.vi får vara glada över att Hasse inte har mer smärta . I har haft det tufft de sista åren. Kramar från Jan-Eric o Marianne
Tack för omtanken.

Toppen