• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tråkigt besked

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Fruktansvärt tråkigt Eva! Känner med dig i din sorg, vanmakt och vrede över det orättvisa när någon riktigt nära rövas bort! Har du någon i din närhet?

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Du behöver någon att prata med. Finns det svenskar eller andra omkring dig som du kan prata med? Sen ska du kanske försöka adoptera Cleo? Katter är fantastiska i svåra situationer! =)

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Du behöver någon att prata med. Finns det svenskar eller andra omkring dig som du kan prata med? Sen ska du kanske försöka adoptera Cleo? Katter är fantastiska i svåra situationer! =)
Finns inga svenskar här som jag känner. Har inte sett till Cleo på några dagar.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Det var ett tråkigt besked och att det gick så fort. Vi är med dig Eva i våra tankar och skickar massor med kramar och omtanke till dig i sorgen.
Vi lärde känna Hasse och dig Eva för mer än 20 år sedan och våra vägar har korsats några ggr under åren och vi hade alltid trevligt.
Hasse var en kämpe ända in i det sista förstår vi.

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025
Kvällens tanke går till dig Eva. Trots att vi inte träffats så många gånger genom åren, så har ni ändå funnits i vänkretsen.

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Det var ett tråkigt besked och att det gick så fort. Vi är med dig Eva i våra tankar och skickar massor med kramar och omtanke till dig i sorgen.
Vi lärde känna Hasse och dig Eva för mer än 20 år sedan och våra vägar har korsats några ggr under åren och vi hade alltid trevligt.
Hasse var en kämpe ända in i det sista förstår vi.
På slutet gick det fort. Trevligt med minnen tycker jag och vi har känt varandra länge. Visst var han en kämpe.

nolbacka

HBK Medlem
Kommun
Lidköping
HBK-Nr
7937
Medlemskap
2025
Så ledsamt, vi har ju träffats några gånger genom åren, du får tänka på era fina minnen som ni skapat tillsammans, kram till dig Eva, / Ewabritt o Eive

Toppen