F
F.d. 55554
Guest
190308
Dagens runda blev inte förrän efter lunch, som vanligt fixade jag lunchen, det blev helstekt revben i järngryta.
Den stod på i över 2 timmar, det blev "pulledpork" med svampsås, den fixade jag i går eftermiddag.
När jag ändå var i gång fixade jag en köttfärslimpa i ugnen, gjorde även svampsås eftersom jag hade det färdigt..
Nu har vi mat för hela helgen och ett par dagar i nästa vecka.
Bra eftersom jag börjar ny behandling på onsdag.
Dagens runda blev längre än i går, som kompensation för hastigheten ökade jag sträckan jag går.
Det blev 2,63 km i 5,7 km/tim trots blåsten, tröstade mig med att det inte regnade.
Passerade denna blomsteräng på rundan.
Gittan överraskade mig genom att baka en "pensionärskaka" med vaniljsås i.
Smakar bra med vispgrädde.
Trevlig helg.
Jojje
Dagens runda blev inte förrän efter lunch, som vanligt fixade jag lunchen, det blev helstekt revben i järngryta.
Den stod på i över 2 timmar, det blev "pulledpork" med svampsås, den fixade jag i går eftermiddag.
När jag ändå var i gång fixade jag en köttfärslimpa i ugnen, gjorde även svampsås eftersom jag hade det färdigt..
Nu har vi mat för hela helgen och ett par dagar i nästa vecka.
Bra eftersom jag börjar ny behandling på onsdag.
Dagens runda blev längre än i går, som kompensation för hastigheten ökade jag sträckan jag går.
Det blev 2,63 km i 5,7 km/tim trots blåsten, tröstade mig med att det inte regnade.
Passerade denna blomsteräng på rundan.
Gittan överraskade mig genom att baka en "pensionärskaka" med vaniljsås i.
Smakar bra med vispgrädde.
Trevlig helg.
Jojje
Senast redigerad av en moderator: