• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tomten är på väg

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025
Sv: Tomten är på väg

Stort tack Nisse för denna lilla tur i genom Sverige och dess Kommuner.
Vad det gäller vikt och första pris så lär inte jag ta det priset (om det inte gäller tyngst)
Jag får nog ta ett bad i Landsjön, det kanske kan jämnföras med ett dopp i Blekinge i slutet av september.
Va vad det för temp, tror det höll sig runt 16,5 när de badande Postbussburna lurade i mig.
Vaknade till gjorde man ordentligt oxå, tur var väl att det bjöds på Gin o Tonic innan så att det var lite varmt inombords.

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Tackar för resultatlistan det var trevligt att få en redogörelse.
:santa1:
Hasse meddelar att han från och med idag har sträng diet fram till årsmötet. Han är flygsugen.
:snow-icon:
Kanske jag tar samma diet, att flyga är kul.
:snowman-3-icon:
Eva

Senast ändrad:
F

F.d. 58547

Guest

Stort tack Nisse för denna lilla tur i genom Sverige och dess Kommuner.
Vad det gäller vikt och första pris så lär inte jag ta det priset (om det inte gäller tyngst)
Jag får nog ta ett bad i Landsjön, det kanske kan jämnföras med ett dopp i Blekinge i slutet av september.
Va vad det för temp, tror det höll sig runt 16,5 när de badande Postbussburna lurade i mig.
Vaknade till gjorde man ordentligt oxå, tur var väl att det bjöds på Gin o Tonic innan så att det var lite varmt inombords.
Qeenen är ju ej höjdrädd så hon får åka med har för mig att hon ville klättra i kranen o ta kort./susanne o Ragge:D

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Tack Nisse,

Det var en kul tävling att jaga runt i våra kommuner.
Det var fint av Ragge att skänka ett pris, men jag skänker det gärna vidare.
Flygtur eller bad :swoon:

:snow-icon: Carina

Toppen