Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Lundholm i helgen kommer det nog in bilder från en canon50 som jag rekomenderat en medlem , men tyvärr var det ej med sladd i paketet så vänta ngr dagar.
Klart jag kör på frihand. Måste ju testa bildstabiliseringen också!
ISO400. 1/800, F/4. 600 mm. Vitbalansen auto. Är bruset OK för ISO-400?
Visa bilaga 65890
Det här är väl inte så dåligt. Jag kanske skulle prova lite andra miljöer innan jag skickar tillbaka den!
Jappe
Hade antagligen gått fortare om man vart 20 år igen, men varför ska jag ha bråttom (förutom att jag är en rastlös person).
När vi ändå håller på, vad ska jag som nybörjare välja för program till bildredigering??? Användarvänlighet prioriteras...
Det är lite skillnad mot att stå i mörkrum och slabba. Det var mysigt???
Man kommer verkligen långt med Photoshop Elements, går att få till bilder väldigt bra. Nu kampanj hos Dustin ADOBE PHOTOSHOP ELEMENTS 11 WIN SWE DVD | Dustinhome.se
Finns många gratisprogram som jag inte vet något om.
Ludde K har världens bästa kamera och behöver/får inte justera så mycket och jag tror hon kör med Lightroom som också är ett alternativ.
/Gunnar
Varför inte ta bra foton från början?
Inte alla men däremot tar jag många bilder o hoppas på att ngt blir bra.Det är ju den absolut bästa lösningen men också den svårast, lika svårt som att välja kamera, kolla på Jappes Panasonic äventyr.
Du kör med Canon eller? Blir det bra från början med den???