• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tips om McLouis

F

F.d. 5757

Guest
Hej alla HBK:are. Vi har äntligen gjort slag i saken o sålt husvagnen och köpt husbil.
Det blev en McLouis Tandy 673. Känns som ett stort men också härligt beslut.
Vi har väntat i fyra veckor på att den ska göras i ordning,skyltas,och få markis o cykelställ m.m . Nu är det bara en vecka kvar o väntan är olidlig. Vi känner oss som barn på julafton.
Vi är nyfikna på om det finns någon som har en likadan bil och att få höra lite vad ni tycker, och kanske få lite tips på vägen.
Vi är alldeles nya i ämnet husbil,så det finns säkert massor av tips att ta till sig .
Till sist tummen upp för en trevlig och innehållsrik hemsida som vi kommer att besöka ofta.
Varma hälsningar Björn o Margareta
 
F

F.d. 24290

Guest
Sv: Tips om McLouis

Vad kul grattis, jag tittade på en sådan innan vi köpte vår. Verkar vara en riktigt fin bil!
 

Bengt62

HBK Medlem
Inlägg
112
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
1395
Medlemskap
2024
Sv: Tips om McLouis

Grattis till er nya bil. Ni har tagit rätt beslut tycker vi.
Vi vet hur det är att vänta. Igår var vi och hämtade våran McLouis Tandy 650 efter ganska lång väntan. Det blev en liten premiärtur lördag och söndag.
Det var helt UNDERBART. Nu skall vi plocka in lite utrustning sedan blir det en semestertripp.
 
Senast ändrad:
F

F.d. 13525

Guest
Sv: Tips om McLouis

Hej och Grattis till den nya bilen.Vi funderar på att köpa en likadan bil.Och funderar vilken utrustning följer med som standard.Och vilka tillval finns det och vad kostar dom.Vilken utrustning har ni valt?
mvh kalleienga.
 
Toppen