Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vadå campar inte HBK:are ? Vi campar med husbilen och sitter under markisen och äter på våra fina papperstallrikar. Anser att vi alla är campare husbilsåkare, husvagnsåkare samt tältade.Verkar vara smarta prylar. I HBK campar vi ju inte men passar ju bra även på altanen då kräftkalaset börjar.
Anser att vi alla är campare husbilsåkare, husvagnsåkare samt tältade.
Om i nu skall berätta vad som är det värsta? vi vet så: Det värsta jag vet är mat på papptallrik.
Vi ser saker olika. Jag skulle kunna rabbla upp 100 saker som är värre än mat på engångstallrik. Ett av dem är att inte få nån mat alls!
:-/<rister
Dessa fina papperstallriks hållare finns svarta, rosa och gröna. Kan verkligen rekommendera dom när man vill undvika mkt disk. Dom gör att tallriken blir stadig och inte blåser iväg. Toppen inköpta på Ica Maxi.