Klockrent. Lite fel får man ta o me tanke på att åkt + 200 km på 9 år så e du duktig på att ta hand om ditt hem.
Haha.... Allt beror på att jag har hållit mig ifrån att pilla på motor och karossen... Men vist är det fantastiskt
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Klockrent. Lite fel får man ta o me tanke på att åkt + 200 km på 9 år så e du duktig på att ta hand om ditt hem.
Vilken resa! Welcome home!!
Dagens mest spännande händelse!!! Får vi se kopia på protokollet?
Personligen är jag inte skeptisk, jag antar att han där uppe är snäll mot dig idag också, varför skulle han inte det? Har de besiktning där uppe också?
Du vet att jag gärna skojar med dig! Lycka till kompis!
Welcome home! Julian, Stina & Mira
Tackar så mycket...Och ju närmare Sverige du kommer desto varmare blir det, snart får du dra åt handbromsen och inte behöva rusa vidare med husbil och hundar.
Välkommen hem.
Du är välkommen men jag får inte träffa min barnbarn ens sägs det, så tills vidare behöver vi inte fundera så mycket på det! Husbilen står färdigpackat och utan klossar så det går fort att komma iväg när vi får tillstånd från Statsministern. Det är nog första gången i mitt liv jag har gjort som jag blivit tillsagd!kör jag norrut till sommaren så hoppas jag vi ses..
Ganska nära... Står på ön där man nu kan fiska horgädda ....förmodar att du står vid lagunens ställplats som är riktigt fin och en underbar solnedgång ! skönt du kan vila ut ett par dagar !
Torskar och "sånna" gäddor, i Öresund! Cheesses! Vilken kombination!Står på ön där man nu kan fiska horgädda ....
Ganska nära... Står på ön där man nu kan fiska horgädda ....
Oj.... Tack för infon.... Båda hundar åker löst i husbilen tror du polisen går på om jag säger att jag ger hundarna körlektionerKom och tänka på en sak, du har troligen inte rest så mycket med doggsen senaste tiden.
Vet inte hur reglerna är i eu totalt, men här hemma skall säkerhetsele, eller fast monterad bur användas, bara en tanke
Har de redan kommit?
Nån Makrill ännu?
Du har ju varit hemma flera timmar så du borde ju hunnit testa
Horngädda kallas även Näbbgädda, antar att det är samma fisk (?)En dum fråga, vad är en Horgädda??