Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jag ringde 1 mån innan mitt avtal gick ut i augusti och förlängde 2 år utan problem. Har också 5 datakort.
Där gäller det att kolla täckningen! Jag tycker den var kass norrut!Fria samtal och SMS med 6 GB för 99 kr/mån hos Hallon (Tre).
Det verkar lite som kartell.
En engångspott tillkommer vid nytt ab.
Fastpris Comviq Senior 40GB 245:-/mån och du kan spara surf upp till max 80GB användning för en månad (bara 13GB utomlands / mån). Comviq och Tele2 delar nät så det är ingen skillnad på tillgänglighet.
Fello är uppköpt av Telia.Tja, Telenor fick 87% av tillfrågade kunder ”mycket dålig”, inget höjdar omdöme precis. (Site : se.Trustpilot.com)
Fello ligger på Telias nät, vilket garanterar bra täckning.
Hade detta lämnade motvilligt pga att man bara fick spara 25 gb. Fick gå till billigare Hallon , med sämre täckning.Hej
Vill bara tipsa om ett fördelaktigt abonnemang för alla över 55år.
Hello Fello Senior - kostar 145kr/mån.
Fria sms och samtal inkl 5gb data. Första 3 månaderna till halva priset dessutom. Fungerar suveränt, haft det i 3 år nu och aldrig problem med nätet. Fungerar på 2g - 3G - 4g nätet. Vill man bara ha till inet Truma boxen 2g kostar det 95kr/mån med fria sms
Mvh Ove
Nja, lite rätt har du faktiskt. Missade att upp t.o.m. 40MB är det faktiskt 12GB surf (inom EU), däremot 100GB som faktiskt finns hos Comviq fast det är lite svårt att hitta ( Skaffa mobilabonnemang billigt och sjukt smart! ) erbjuder 13GB. Varför skillnaden är så lite har jag ingen aning om.Det finns bara upp till 40 Gb och det kostar att ringa och ta emot samtal även inom Eu och 12 Gb inom Eu som surf, Bara rättar fel.