• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Talk and Drive

Birglas

HBK Medlem
Inlägg
2.247
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
1672
Medlemskap
2024
Sv: Talk and Drive

Den begärde tillgång till mikrofonen och det svarade jag OK på. Sen kommer det upp en romersk II och den snurrar och en linje gör vågor sen står det "Not detected, try again". Det hjälper inte, kommer samma svar hela tiden.

Birgitta:confused:
 

Håkan J

HBK Medlem
Inlägg
4.272
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2024
Sv: Talk and Drive

Den begärde tillgång till mikrofonen och det svarade jag OK på. Sen kommer det upp en romersk II och den snurrar och en linje gör vågor sen står det "Not detected, try again". Det hjälper inte, kommer samma svar hela tiden.

Birgitta:confused:

Då är du på rätt väg. När du ser det du beskriver så säg en adress så läser den in den. Ta något enkelt som en stad tex.
Den vibrerande linjen reagerar på ljud. Du kan prassla med tex en tidning så ser du att det fungerar. Den kommer att visa att den hör ditt tal.
 
F

F.d. 52938

Guest
Sv: Talk and Drive

Hej o tack för tipset ! En kanonbra app funkar över förväntan på min iPad ! Hoppas Alla får ett gott slut o ett gott nytt År. FraMia 1014:mh4::mh4::singing-icon:
 
Toppen