Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Det går till så att du skriver ett inlägg som är grunden till en träff.Jag har under åren lagt ut massor av träffar, men nu har jag provat två gånger att lägga ut en träff i januari och misslyckats. Det måste kunna vara enklare när inte ens jag får ut träffen...
Bilden i 1001 är inte infogad i inlägget överhuvudtaget. Du måste göra båda stegen:Får nog förklara mig på inlägg 1000 och 1001. Om jag nu gör rätt eller fel på någon dator, varför ser det olika ut när jag tittar på två olika datorer?
Det är en ganska enkel lista att toppa för den som bestämt sig att ta ledningen.för att få den ärofulla titeln så skall du lägga in ”Min husbil” likadant 3 gånger, gärna samma dag!
Anledningen är rätt enkel, det är så det är konstruerat och inget vi har påverkat på något sätt allsfinns det någon anledning till att knappen inte skall finnas i det ena läget?
Det är helt okej att fråga, det finns en hel det saker att lära sig om man vill i det forum vi har nu.Trist att man skall behöva fråga så fort man gör något nytt.
Tyvärr, det är inte konstruerat att fungera på det sättet.Tidigare när man ändrade i det som ligger under fliken "Visa upp" så såg man det i flödet under det som nu heter "Forum"
Mja, det är inte så svårt. Det gäller bara att vara lite nyfiken, och våga prova.Hej, Såå krångligt det blivit med denna nya sida!!
Var tidigare inne väldigt ofta och kollade HBK sidan.
Inte ofta nu kan jag säga! Så krånglig mot tidigare sida!
Varför ändrade ni om till "krånglighetssida" ??
Om jag ibland går in , ett himla krångel innan jag kommer det jag ska!!
Är jag särskilt korkad??