Hav tålamod, vi håller på att reda ut den frågan och kanske göra vissa förändringarKan man aktualisera/lyfta fram en gammal annons på något vis eller måste man ta bort den och lägga dit den igen
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Hav tålamod, vi håller på att reda ut den frågan och kanske göra vissa förändringarKan man aktualisera/lyfta fram en gammal annons på något vis eller måste man ta bort den och lägga dit den igen
Nu har det funkat några dar.Ändra knappen är borta. Jag använder en mini iPad.
Jag skriver fel ibland i mina inlägg och vill ändra, det går inte.
Det är nog inte klart med wysiwyg för när jag ny skrev ett inlägg hamnade texten vart den ville. Veteranmoped samt både fulla bilder samt miniatyrer.Att behöva gå kurs för att hantera forumet är väl inte så lyckat. Inte ens när man för muspekaren över pilen så får man någon information, det blir endast en hand.
WYSIWYG är vi klara med, om du läser bakåt så är det en helt annan fråga.
Det är nog inte klart med wysiwyg för när jag ny skrev ett inlägg hamnade texten vart den ville. Veteranmoped samt både fulla bilder samt miniatyrer.